שרשרת הופ

שרשרת הופ היא שרשרת של אבנים טובות ותקווה גדולה, כי ככה זה, כשמסביב הכל עצוב ומכעיס, אני נכנסת לסטודיו ויוצרת תכשיטים מנחמים.

לכל שרשרת 4 תליוני אותיות עשויים כסף היוצרים ביחד את המידה HOPE מושחלים יחד עם אבני חן.

ניתן לבחור את השילוב הרצוי בין תליוני אותיות מכסף או מכסף בציפוי זהב ובין אבני החן הבאות:

  1. רודונייט (ורוד/בורדו)
  2. ג׳ספר דלמטי (גוון ירוק)
  3. אגת (שחור/לבן)
  4. סודולייט (כחול)

 

המחיר המקורי היה: 480 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 390 ₪.

  • אבן הרודונייט- עוזרת להבין את חשיבות האהבה והחמלה בנינו. מכניסה תדר של אהבה לחיים . מסייעת לנו להיות יותר ממוקדות, פחות מודאגות ובכך לתפקד יותר טוב. הרודונייט מחזקת ביטחון עצמי, הערכה עצמית, יציבות רגשית ותחושת ביטחון באהבה.
  • ג'ספר דלמטי-  נחשבת לאבן עוצמתית שיכולה לעזור ולהקל על תחושות של מתח וחרדה. היא עוזרת לנו להתחבר ל"כאן ועכשיו״, מגבירה תחושות שמחה, אופטימיות וזרימה, ועוזרת לנו לשחרר רגשות שליליים כמו כעס, תסכול ועצב.
  • אגת- השם שלה מגיע מהמילה היוונית אגטיק שמשמעותה: ״מאושר״. אבן נעימה, בעלת אנרגיה עדינה. מחברת את העונדת לעוצמתו של הטבע. מעניקה תחושת רוגע כללית. מחזקת את הגוף הפיזי, עוזרת לקליטת ויטמינים שונים ומקילה על התכווצויות.
  • אבן הסודולייט- מרגיעה ומנחמת, עוזרת להתאזן במצבים של הצפה רגשית. מבהירה את המודעות, ומצוינת להרגעת רגשות סוערים. התדר שלה מאפשר תקשורת חיובית עם הסביבה, מחזק את התחושה של העצמת האנרגיה הקבוצתית ואת היכולת ללכת למען מטרה משותפת.

אורך השרשרת כ-50 ס״מ.
גודל כל אות כ-1 ס״מ.

עוד מוצרים שתאהבי:

Scroll to Top

בואי נהיה חברות!
קבלי עדכונים, מבצעים והשראה
רגע לפני כולן

יש לך שאלה?